خانه / رشته های راکتی / تنیس / رضا هاشمی ماد، رئیس هیات تنیس استان قم شد

رضا هاشمی ماد، رئیس هیات تنیس استان قم شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه، مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان امروز با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان قم و سایر اعضاء برگزار شد.

در این انتخابات رضا هاشمی ماد با ۱۲ رأی از مجموع ۱۷ رأی برای چهار سال آینده به‌عنوان رئیس هیئت تنیس استان قم انتخاب شد و از صندوق آراء ۵ رای سفید نیز در آمد.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشور با بیان اینکه قم دارای استعداد‌های فراوان ورزشی در رشته‌های مختلف بویژه تنیس است و از استان قم انتظار می‌رود تعداد مربیان و داوران تنیس را افزایش دهد افزود: با در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی به جوانان و نوجوانان قمی می‌توان در مسیر پیشرفت و افتخار آفرینی قدم برداشت.

ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت: توجه بیش از پیش به توان و استعداد نخبگان در این هیئت می‌تواند تمام عقب ماندگی‌های ورزشی در این رشته را برطرف و مسیر پیشرفت را تسهیل کند.

در این جلسه از زحمات خانم فلاح سرپرست سابق هیئت تنیس و همچنین از امیر حسین بادی (تنیسور)، سهیل برخوردار (تنیسور)، سالار زندی فر مربی جوان و فرزاد فاتح دبیر این هیئت قدردانی شد.

امیرمحمد داودآبادی/ پایگاه خبری ورزش و جامعه/ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *