خانه / اخبار قم / برترین پسران بدمینتون‌باز قم معرفی شدند

برترین پسران بدمینتون‌باز قم معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه، رقابت‌های رنکینگ بدمینتون قهرمانی استان قم در چهار گروه سنی برگزار شد و استعدادهای این رشته که زیر نظر مربیان مجرب بدمینتون قم پرورش یافته‌اند در گروه‌های جدا گانه برای کسب رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات با یکدیگر پیکار کردند.

این دوره از مسابقات رنکینگ تابستانه پسران قم به میزبانی تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موحد در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و محمدرضا مطیع رئیس کمیته استعدادیابی هیات بدمینتون استان قم و سرمربی تیم قهرمان سال ۱۳۹۹ لیگ برتر ایران در تیم رعد پدافند هوایی نیز نظاره‌گر عملکرد بدمینتون‌بازان بود.

سرداوری این دوره از مسابقات را مرتضی ثانی بر عهده داشت و داوران نیز آقایان حسین دادستان، علیرضا کمالی، پیمان خداپرست و امیر دانشور بودند و در رده سنی زیر ۱۷ سال محمدمعین خاکی بالاتر از دیگر رقبا رتبه نخست را به خود اختصاص داد و پرهام اقتداری‌فر، متین مطیع و کیارش نقیب‌زاده به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال این پیکارها امیرمحمد پاک‌نژاد رتبه نخست و عنوان قهرمانی را به دست آورد، مانی جعفری نایب‌قهرمان شد و مقام‌های سوم و چهارم به علی کیامنش و مهدی شاهی رسید، ضمن اینکه در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب پرهام فراهانی، محمد حسین رکاب‌ساز، مهدیار اصغری و رادین نعمت‌اللهی رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۱ سال آریا شایسته‌فر روی سکوی نخست جای گرفت، پویان بیوکی نایب‌قهرمان شد و مقام‌های سوم و چهارم را امیرعلی جعفری و مهران زندی نصیب خود کردند، در حالی که دیگر اعضای کادر اجرایی مسابقات علی فرجی دبیر هیات بدمینتون و زینب دوستی به عنوان سرپرست فنی بودند، ضمن اینکه سیدمحمود چراغچی پیشکسوت اسبق تیم ملی بدمینتون و استان قم نیز با حضور در فرهمند موحد نظاره‌گر این رقابت‌ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *