خانه / دسته‌بندی نشده / محمد حسنی (کاندیدای ریاست هیئت کاراته قم): باید اختلاف نظرهای کاراته ای با مدیریت بهتری در ورزش قم حل میشد.

محمد حسنی (کاندیدای ریاست هیئت کاراته قم): باید اختلاف نظرهای کاراته ای با مدیریت بهتری در ورزش قم حل میشد.

در ادامه سلسله مصاحبه ها با کاندایداهای ریاست هیئت کاراته، مصاحبه محمدحسنی، با خبرگزاری ورزش و جامعه را میتوانید در زیر بخوانید:

برای سوال نخست لطفا پیشینه ی ورزشی و مدیریتی خودتان را بیان نمایید.

بنده به مدت چهارسال رئیس هیئت اسکیت قم بودم. به مدت دوازده سال مدیر ورزشی بودم. از سال ۷۰ ورزش حرفه ای انجام میدادم. عناوینی در سطح کشوری و بین المللی کسب کردم. بعد از این دوره وارد بحث مربیگری شدم. در رشته ی کشتی شاگردهایی داشتم که آنها هم عناوین مهمی کسب کردند و عضو کمیته ورزش نمایندگان مجلس قم نیز هستم.

بنظرتان عملکرد سرهنگ حاجی زاده بعنوان سرپرست هیئت کاراته چگونه بوده است؟

ایشان همکار بنده هستند. من خیلی نظر خاصی در مورد ثبت نام مجد ایشان برای ریاست هیئت ندارم ولی مهم این است که کاراته را خوب بشناسند. بنظر بنده باید رییس هیئت هشتاد درصد کارها را بیرون از هیئتش کار کند و بیست درصد داخل هیئت. کارهای پیش پا افتاده هیئت را دبیر هیئت هم میتواند انجام دهد. بحث اسپانسر و بحث های استانی و خیلی موارد دیگر را باید رئیس هیئت پیگیری کند.

نظرتان را درباره ی وضعیتی که در کاراته به وجود آمده و عدم توجه به بخش بزرگی از کاراته که در این چندسال شکل گرفته بیان کنید؟ چه راه حلی مدنظر جنابعالی است که همه ی جامعه کاراته قم دیده شود؟

شاید بتوانم بگویم من کاراته قم را کاملا میشناسم. درست است  من در رشته ی دیگه ای کار کردم ولی بنظر بنده پرچم، پرچم ایران است. هرکسی برود بالا من خوشحال میشم و افتخار میکنم. الان در کاراته دو گروه هستند که هر دو زحمت میکشند ولی با هم اختلاف نظر دارند. بنظرم باید اختلاف نظرها حل شود. باید در هیئت رای گیری انجام شود و باید طوری برنامه ریزی شود که نیازهای این جامعه ورزشی برآورده شود.

وضعیت ورزشی قم را در طی این سال ها چگونه ارزیابی میکنید؟

بخاطر وضعیت کرونا خیلی نمیشود درباره ی  وضعیت ورزش صحبت کرد. ولی ما معیارمان المپیک و پارالمپیک است که متاسفانه سهمیه المپیکی کاراته از قم که مهدی زاده بود از دست رفت.

خلاصه ای از طرح و برنامه ی خودتان برای اداره ی کاراته ی قم را بیان کنید؟

یکی اینکه یک سری دستورالعمل ها وجود ندارند در هیئت و یا به صورت ناقص وجود دارند که بایستی همه این ها  تصحیح شوند. پیشنهاد من برای بحث دبیری هیئت این است که همه به صورت گروهی تصمیم گیری کنند و رای گیری شود. در هیئت رییسه هم باید از بزرگان استفاده کنیم. انشاا… که بتوانم برای کاراته قم مفید باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *