خانه / دسته‌بندی نشده / محمد صادقی (کاندیدای هیئت کاراته قم): کاراته قم به صورت تک بعدی و نگاهی یک سویه پیش رفته است و باید این رویه اصلاح شود

محمد صادقی (کاندیدای هیئت کاراته قم): کاراته قم به صورت تک بعدی و نگاهی یک سویه پیش رفته است و باید این رویه اصلاح شود

در ادامه سلسله مصاحبه ها با کاندایداهای ریاست هیئت کاراته، مصاحبه محمد صادقی، با خبرگزاری ورزش و جامعه را میتوانید در زیر بخوانید:
با سلام خدمت شما کاندیدای محترم آقای صادقی، ضمن تشکر از بابت قبول دعوت خبرگزاری  ورزش و جامعه برای مصاحبه چند سوال داریم که از شما خواهشمندیم به آنها پاسخ دهید.

  • به عنوان سوال اول ، پیشینه ای از فعالیت های کاراته ای خودتان بیان بفرمائید.

اینجانب محمد صادقی دارای دان چهار کاراته  و مدرک مربی گری درجه دو ملی و داوری می باشم. همچنین در رشته  مهندسی فناوری و اطلاعات تحصیل نموده ام.

فعالیت در رشته کاراته را از سال ۱۳۶۵ زیر نظر شیهان محسن بیطرفان شروع کرده، سپس زیر نظر شیهان خلیلی و دیگر اساتید قم ادامه دادم.

  • عملکرد کاراته قم در چند سال گذشته را چگونه ارزیابی میکنید و به نظرتان چرا علی رغم اینکه قهرمانانی مثل مهدی زاده داریم اما به نظر با دوران طلایی کاراته قم فاصله زیادی داریم ؟

به  نظر بنده کاراته قم از ابتدا به صورت تک بعدی و نگاهی یک سویه به یک سبک و یک باشگاه  خاص پیش رفته است. درست است که در برهه ای از زمان دارای نخبه هایی در رشته کاراته بوده ایم، اما در ادامه با افول ستاره ها و سرخوردگی دیگر کاراته کاهای باشگاه های دیگر، این روند دچار افت زیادی شده است.

  • عملکرد سرهنگ حاجی زاده را در دوران سرپرستیشان را چگونه میدانید؟

سرهنگ حاجی زاده که از شهریور ماه، سکان هدایت سرپرستی هیئت را به عهده گرفته، به صورت سرپرستی بوده، تا مقدمات کار مجمع جهت برگزاری انتخابات را انجام دهد، نمیتوانسته برنامه خاصی را ارائه نماید و بیشتر کارهای روزمره و روتین صورت پذیرفته است که البته با وجود مسائلی همچون کرونا کار خاصی از پیش نرفته است. لازم به ذکر است که ایشان می توانست در این ایام با با بکارگیری مشاورانی قوی و برگزاری جلسات هم اندیشی با پیشکسوتان و مربیان که مد نظر اهالی خانواده کاراته است، باعث ارتقاء و تعالی این رشته گردد.

  • بنظر شما چه کسی و با چه خصوصیاتی صلاحیت اداره کاراته قم را دارد؟

یکی از مولفه هایی که برای این امر بسیار حائز اهمیت است، نگاهی جامع و عام به کلیه باشگاه های سراسر استان (اعم از باشگاه هایی که قدمت بالایی در این عرصه دارند و باشگاه هایی که در هیچ زمانی بختی برای خودنمایی در این عرصه را دارا نبوده اند) و در یک کلام شخصی که از خانواده مهجور کاراته بوده و سالها لباس کاراته بر تن داشته تا بتواند درد این ورزش را در استان درمان کند، که این شخص فارغ از صف بندی و جناح بازی، کار خود را به درستی انجام دهد.

  • آیا تعلل در برگزاری مجمع هیئت کاراته به صلاح کاراته قم بود ؟

قطعاً تعلل در برگزاری هر چه زودتر مجمع، خیانتی بزرگ است که می شود در حق کاراته روا داشت.

  • توصیه و پیشنهادات خودتان در مورد مدیریت ورزش کل قم را بفرمایید.

مدیریت ورزش قم نگاهی فرا استانی و ملی می خواهد. استعدادهای بزرگی در همه رشته های ورزشی داریم که با نگاهی ویژه قادر خواهیم بود که این استعداد های بالقوه را بالفعل کرده و قهرمانانی همچون گذشته به ورزش ملی تقدیم کنیم.

  • طرح و برنامه خودتان را برای اداره کاراته قم بیان نمائید و چقدر برای خودتان در برای در دست گرفتن ریاست هییت کاراته شانس قائل هستید.

قطعاً در طرحی که بنده در مورد اداره هیئت کاراته برنامه ریزی کرده ام، نگاهی وسیع به همه باشگاه ها خواهد بود، همچنین استمداد و یاری طلبیدن از همه اساتید پیشکسوت که با در اختیار داشتن تجربیات آنها، امید به آينده اي روشن در خانواده بزرگ کاراته قم خواهيم داشت. اساتیدی که هر کدام به تنهایی می توانند هدایتگر تیم ملی کاراته باشند. مهم ترين امري که در برنامه ريزي اينجانب قرار دارد، نگاهي عمقی به مسائل مالی و اقتصادی در مورد مباحث باشگاه داری و جذب سرمایه گذار در این حوزه می باشد که می تواند کمک بسیار شایانی به کیفیت هر چه بهتر کاراته نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *