خانه / اخبار قم / علیمردانی، سرپرست هیئت کاراته: فدراسیون کاراته همکاری لازم برای برگزاری انتخابات را نکرد.

علیمردانی، سرپرست هیئت کاراته: فدراسیون کاراته همکاری لازم برای برگزاری انتخابات را نکرد.

– آقای محمد علیمردانی سرپرست هیئت کاراته استان قم، از قبول دعوت پایگاه خبری ورزش و جامعه جهت مصاحیه متشکریم.
برای سوال اول، لطفا ارزیابی خودتان از وضعیت کاراته قم طی چند سال گذشته را بیان نمایید
با توجه به این که بنده کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان قم هستم و کمابیش در جریان این رشته ورزشی در قم بودم، طی این چند سال اخیر به نظر عملکرد کاراته استان قم خوب بوده؛ چه از لحاظ این که لیگ استانی برگزار کرده و یا در لیگ کشوری حضور داشته و یا از نظر کسب مدال که مدال اسیایی و مدال جهانی هم داشته است، عملکرد خوبی داشته است.
– عملکرد سرهنگ حاجی زاده را در دوران سرپرستی ایشان چگونه میدانید؟
با توجه به این که دوره خود بنده دوره سرپرستی است و اقای حاجی زاده هم سرپرست هیئت بودند بادی عرض کنم در دوره سرپرستی مانور زیادی روی عملکرد نمیشه داد. چون هدف اصلی سرپرستی هیئت، برگزاری مجمع انتخاباتی است. حالا با توجه به این که دوره سرپرستی آقای حاجی زاده هم، شرایط کشور و استان جوری بود که شرایط کرونایی بود، نمیشود زیاد ارزیابی و قضاوت کرد که سرپرستی ایشون به چه صورت بوده است اما یک سری الزامات که باید برای برگزاری مجمع صورت میگرفت از طرف ایشان انجام شد.
– آیا تعلل در برگزاری مجمع هیئت کاراته به صلاح کاراته قم بود؟
به صلاح که نبوده است. یعنی در واقع نباید اینقدر زمان بر میشد. باید تا الان مجمع برگزار میشد. به نظر قصور از سمت فدراسیون کاراته بوده چون سری قبل مجمع کاندیداها ثبت نام کردند و از اداره کل ورزش و جوانان استان قم مکاتبات انجام شد، منتها فدراسیون کاراته همکاری لازم برای برگزاری انتخابات را نکرد.
– آیا حضور یک فرد کاراته ای بعنوان سرپرست نمیتوانست برای کاراته قم مفیدتر واقع شود؟
این تصمیمی بوده که مدیر کل ورزش جوانان استان قم و رییس فدراسیون گرفتند اما وظیفه و هدف اصلی سرپرست هیئت برگزاری مجمع انتخابات است و ان شالله این بار با همکاری اداره کل و فدراسیون کاراته، مجمع هرچه سریعتر برگزار گردد و آنقدر زمان بر نخواهد شد که تاثیری در روند کاراته قم داشته باشد.
– توصیه ای برای کاندیداهای ریاست هیئت کاراته دارید؟
توصیه این که برنامه های چهارسال شان را که ارائه میدهند، عملی کرده و جناح بندی که بین جامعه کاراته هست یکدست شود.
– به عنوان سوال آخر، عملکرد ورزش قم طی چند سال گذشته را چگونه ارزیابی میکنید؟
در یکی دو سال اخیر که بحث کرونا بوده، ولی در این چند ساله عملکرد ورزش استان، یعنی اون شاخص های ارزیابی و عملکردی که وزارت ورزش اعلام میکند نشان دهنده این است که عملکرد ورزش استان خوب بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *