خانه / اخبار قم / راه‌اندازی کمیته مینی‌فوتسال در قم

راه‌اندازی کمیته مینی‌فوتسال در قم

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قم از یک کمیته جدید در این هیات ورزشی به نام کمیته مینی‌‌فوتسال با همکاری کمیته فوتسال قم خبر داد.

اسماعیل زند اظهار کرد: همانند فدراسیون‌ ورزش‌های همگانی در هیات‌های استانی نیز کمیته‌های متنوعی در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد انگیزه برای حضور مردم در برنامه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند اما کمیته‌ جدید این هیات، مینی‌فوتسال است.

وی با اشاره به معرفی اعضای کمیته مینی‌فوتبال استان قم، اضافه کرد: رضا بمانی مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم به عنوان رئیس کمیته مینی‌فوتسال و محرم گایینی به عنوان دبیر این کمیته فعالیت خواهند کرد، ضمن اینکه بخش بانوان هم فعالیت خود را با نایب‌رئیسی سمیه قمی‌کجانی انجام خواهد داد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قم بیان کرد: مینی فوتسال رشته جدیدی از شاخه‌های فوتبال است که اخیرا در ایران نیز راه‌اندازی شده و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند، با توجه به ظرفیت بالای سخت افزاری و استعدادهای فراوان در کشورمان، امید به شکوفایی این رشته پرطرفدار جهانی در ایران هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان قم نیز مهد استعدادها و نخبه‌های فوتسال است و هر ساله بازیکنان مستعد زیادی را به سطح اول کشور معرفی می‌کند، عنوان کرد:‌ ان‌شاءلله به زودی با تشکیل لیگ‌های استانی و مسابقات کشوری و راه‌اندازی تیم ملی در این رشته شاهد استقبال پرشور از مینی‌فوتسال خواهیم بود.

زند به انجمن‌های فعال در فدراسیون و کمیته‌های استانی آن در هیات ورزش‌های همگانی اشاره و عنوان کرد: آمادگی جسمانی، ایروبیک، بازی‌های فکری، داوطلبین ورزشی، ورزش آتش‌نشانان و امدادگران، ورزش روزانه، پیاده‌روی، بازی‌ها و ورزش‌های کودکان از جمله این کمیته‌ها و انجمن‌ها است.

وی افزود: همچنین دیگر کمیته‌ها شامل ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی، داژبال، طناب‌زنی، ورزش بزرگسالان، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، ورزش‌های آبی، گردشگری ورزشی، فریزبی، بازی‌های الکترونیک، نهادها و سازمان‌ها، پرواز کایت، پیلاتس، پینت‌بال، چوگو، ورز آرا، یوگا، تندرستی و حرکات اصلاحی، کمیته پرثوآ، روش‌های تمرینی و ورزش مادران هستند و هیات قم در بسیاری از آنها فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *