خانه / اخبار قم / ضرورت مصاف هندبالیست های جوان قمی با تیم های باتجربه و قدرتمند

ضرورت مصاف هندبالیست های جوان قمی با تیم های باتجربه و قدرتمند

سرمربی تیم هندبال پاس قم گفت:وقتی ماندن تیم درلیگ برتر قطعی شده از این فرصت برای کسب تجربه نوجوانان و جوانان هندبالیست پاس برای کسب تجربه بیشتردر مقابل تیم های قوی استفاده می کنیم.

رضا سفیدگر با بیان اینکه تیم دهدشت از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می‌برد و من با ترکیبی از نوجوانان و جوانان تیمم را در این مسابقه به زمین فرستادم، گفت: تیم ما جوان و کم تجربه است و در روزهایی که تیم ما در لیگ برتر هندبال ماندنی شده به آنها بازی می‌دهم تا کسب تجربه کنند و نتایج تیم برایم اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم هندبال پاس ناجا قم با اشاره به اینکه بازی در نیمه اول جذاب و نزدیک پیش می‌رفت، گفت: وقتی به بازیکنان جوان میدان می‌دهم پیش بینی هم می‌کنم که توپ‌های زیادی خراب شود و در به ثمر رساندن گل ضعیف عمل کنیم؛ اما هدف من حضور نوجوانان و جوانان در مقابل بازیکنان مطرح و باتجربه تیم حریف بود تا کسب تجربه کنند.

وی با تاکید بر اینکه در نیمه اول با اختلاف یک گل به رختکن رفتیم و در نیمه دوم با اختلاف ۱۴ گل بازنده شدیم، ادامه داد: نتیجه برای کادر فنی پاس ناجا اهمیتی ندارد و امیدواریم بازیکنان کم تجربه با لحظات بازی‌ای که برابر تیم‌های مطرح و قدرتمند و بازیکنان ملی پوش و باتجربه در اختیارشان قرار می‌دهم خود را برای فصل آینده مسابقات هندبال آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *