خانه / تازه های ورزشی / دوره مربیگری تئوری عمومی کاراته به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

دوره مربیگری تئوری عمومی کاراته به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره مربیگری تئوری عمومی کاراته درجه ۱، ۲ و ۳ به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

اکبر نوروزی، روز دوشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جامعه افزود: هر یک از این کلاس‌های مربیگری به مدت ۱۰ روز و به صورت مجازی و از سوی هیات کاراته و با همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره های مربیگری کاراته زیر نظر اساتید دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: هیچ منعی برای علاقه‌مندان به شرکت در این دوره وجود ندارد و افراد می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.skyroom.online/ch/nor۱۳۹۰/zanjan.ikf۲ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نوروزی افزود: تاکنون شماری از ورزشکاران علاقه‌مند به حرفه مربیگری کاراته از استان‌های سمنان، دامغان، خوزستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان، برای شرکت در این دوره‌ها، ثبت نام کرده‌اند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره مربیگری کاراته درجه ۲ از ۱۶ آذر ماه آغاز شده است و کلاس‌های درجه یک و سه نیز به ترتیب از روز پنجشنبه /۲۰ آذر ماه/ و اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمره قبولی هر یک از دروس باید بالای ۱۴ باشد، تصریح کرد: در پایان این دوره‌های مربیگری به شرکت کنندگانی که نمره قبولی را کسب کرده باشند گواهی نامه مربیگری از سوی هیات و اداره کل ورزش و جوانان زنجان، اعطا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *