خانه / تازه های ورزشی / درخشش تیم کاراته جوانان گیلان در لیگ مجازی کاتای کشور

درخشش تیم کاراته جوانان گیلان در لیگ مجازی کاتای کشور

تیم کاراته هیات گیلان در هفته اول لیگ مجازی کاتای قهرمانی کشور با کسب مقام نایب قهرمانی رده سنی جوانان خوش درخشید.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جامعه اظهار داشت: هفته اول رقابت های کاتا ( اجرای فرم) لیگ مجازی کاراته قهرمانی کشور در رده های سنی خردسالان ، نونهالان و جوانان در بخش آقایان برگزار شد.

طاهره ریحانی افزود: در پایان این مسابقات و در رده سنی جوانان در بخش کمربندهای قهوه ای و مشکی، تیم هیات کاراته گیلان پس از تیم صنعت مس کرمان با کسب ۶ امتیاز تیمی و ۶۴.۳۶ امتیاز انفرادی در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های کاتای مجازی لیگ کشور در رده سنی خردسالان و در بخش کمربندهای قهوه ای و مشکی تیم های آکادمی معین آستانه اشرفیه و باشگاه قاسمی آستانه اشرفیه دو نماینده استان گیلان توانستند در پایان هفته اول این مسابقات به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم جدول قرار گیرند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان خاطرنشان کرد: در هفته اول این لیگ، کاراته کاران شرکت کننده در رده های سنی مختلف در بخش پسران، فیلم اجراهای فرم های خود را  به فدراسیون کاراته ارسال کردند که در نهایت این فیلمها توسط ۱۴ داور دارای درجه آسیایی و جهانی فدراسیون مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت نتایج هفته اول اعلام شد.

ریحانی خاطرنشان کرد: هفته دوم لیگ کاتای مجازی کاراته قهرمانی کشور در بخش پسران نیز قرار است روز ۱۶ آبان ماه جاری انجام شود که کاراته کاران فیلمهای اجرای خود را به فدراسیون ارسال کنند که امید است تیمهای گیلانی حاضر در این مسابقات در هفته دوم نیز با درخشش خود نتایج بهتری را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *