خانه / اخبار ورزشی جهان / رویداد بین‌المللی کاراته در خراسان شمالی برگزار می‌شود

رویداد بین‌المللی کاراته در خراسان شمالی برگزار می‌شود

نائب رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی با اشاره به دیدار با رئیس فدراسیون کاراته گفت: مقرر شد نخستین رویدادهای بین‌المللی کاراته در کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود.

سیما وحدانی اظهار کرد: طی سال ۹۹ مسابقات کاتا مجازی در استان با حضور ۳۰۰ نفر و دوره استانی داوری این رشته برگزار شد.

نایب رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی ادامه داد: طی دیداری که با رئیس فدراسیون و مسئول کمیته داوران فدراسیون انجام دادیم، مقرر شد مربیان تیم ملی در استان جهت بالا بردن سطح فنی کاراته خراسان شمالی حاضر شوند و نخستین رویدادهای بین‌المللی کاراته در کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای خراسان شمالی در رشته کاراته افزود: حذف رقابت‌های سبکی کاراته از برنامه استان به دلیل نامعتبر بودن مدال‌هایش در دستور هیئت خراسان شمالی وجود دارد.

وحدانی در ادامه با اشاره به فعالیت کاراته در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی گفت: تعداد مربیان و داوران کاراته استان قابل توجه است ولی تعداد انگشت شماری فعالیت می‌کنند و همین تعداد کم هم باید دانش خود را افزایش دهند.

نایب رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی در انتها گفت: کاراته استان نیاز به مدال‌آوری در مسابقات کشوری دارد و به همین منظور باید سطح مربیان و داوران خراسان شمالی بالا رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *