خانه / تازه های ورزشی / پایان اختلاف بوکس و کاراته با ورود صالحی امیری

پایان اختلاف بوکس و کاراته با ورود صالحی امیری

بعد از اینکه در سال های اخیر ملی پوشان کاراته و مسئولان فدراسیون کاراته بارها از نداشتن یک سالن اختصاصی گلایه کردند، کمیته ملی المپیک اخیرا تصمیم گرفت سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک را به صورت مشترک به فدراسیون‌های کاراته و بوکس واگذار کند. البته فدراسیون بوکس قبلا این سالن را به صورت کامل در آکادمی در اختیار داشت و تصمیم اخیر کمیته المپیک با واکنش مسئولان این فدراسیون مواجه شد.
حتی حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس ادعا کرده بود باید ۶۰ درصد این سالن به بوکس اختصاص پیدا کند و ۴۰ درصد بقیه به کاراته برسد که خودش جنجال جدیدی به پا کرد.
در نهایت امروز نشست مشترکی میان روسای این دو فدراسیون و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست مشترک که در محل سالن شماره ۹ آکادمی المپیک برگزار شد، علاوه بر ریاست کمیته ملی المپیک، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس و سیدعلیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک نیز حضور داشتند.
در این جلسه مقرر شد که در گام نخست سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم شود و پس از آن اقدامات لازم جهت بازسازی و آماده کردن سالن برای استفاده مشترک کاراته‌کاها و بوکسورها فراهم شود.
بدین ترتیب به نظر می رسد پرونده تقسیم این سالن به صورت مشترک بین دو فدراسیون بوکس و کاراته به پایان رسید و به زودی هر کدام از آن ها در بخش مدنظر خود شرایط را برای تمرین ملی پوشان خود مهیا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *