خانه / اخبار ورزشی جهان / طباطبایی: تلاش می کنیم میان کاراته کاهای دو کشور همدلی و اتحاد ایجاد کنیم

طباطبایی: تلاش می کنیم میان کاراته کاهای دو کشور همدلی و اتحاد ایجاد کنیم

رییس فدراسیون کاراته افغانستان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته ایران با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته کشورمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه، سید قاسم حسینی رئیس و مسئولین فدراسیون کاراته افغانستان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته ایران با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، سید قاسم حسینی رئیس فدراسیون کاراته افغانستان اظهار داشت: کاراته ایران از قدرتهای کاراته در جهان است، امیدوارم همکاری مشترک میان ایران و افغانستان به رشد و پیشرفت کاراته در کشور ما کمک کند‌.

وی افزود: تعداد زیادی از کاراته کاهای افغانستانی در ایران حضور دارند، ساماندهی و حمایت این کاراته کاها از سوی ایران مسلما در نهایت به رشد کاراته افغانستان منجر می شود.

طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران نیز در این دیدار عنوان داشت: افغانستان برای ما کشور برادر و دوست میباشد و مردمان پر تلاش این کشور همواره مورد احترام ایرانی ها هستند. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم که میان اعضای خانواده کاراته ایران و افغانستان اتحاد و همدلی بوجود اوریم.

لازم به یاداوری است در جلسه امروز ، علاوه روسای فدراسیون ایران و افغانستان، “سید عالم حسینی” مشاور بین الملل فدراسیون افغانستان ، “خداداد مبارز” نماینده فدراسیون افغانستان در ایران ، “صمد علی احمدی” دبیر نماینده فدراسیون مهاجرین ، محسن خمارلو نایب رئیس و وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *