خانه / اخبار قم / بازرسان و دیده بانان اداره کل ورزش و جوانان چه می کنند

بازرسان و دیده بانان اداره کل ورزش و جوانان چه می کنند

عکس های ارسالی از زمین چمن تختی و زمین چمن یادگار امام که صدها میلیون برای حفظ و نگهداری آن هزینه شده است نباید آخر و عاقبتش این شده باشد اسم این کوتاهی را چه باید گذاشت آیا خیانت به بیت المال تلقی نمی گردد؟

آقای رسول منعم در این شهر ورزش قم چخبر است؟ پس بازرسان اداره کل ورزش و جوانان چه می کنند چرا نظارت دقیق صورت نمی پذیرد چرا اموال عمومی این شهر را بدون هیچ نظارتی به بخش خصوصی و پیمانکار واگذار می کنید مگر توحید محمدی این مدیر صدیق و کاربلد چه کرده بود که مدیریت ورزشگاه یادگار امام را از او گرفتید و دادید به پیمانکار که این بلا را سر زمین بیاورد.

اقای رسول منعم…..مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون تومان واریزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای برگزاری فستیوال فوتبال صحت دارد؟ و اگر صحت دارد کجا و چگونه هزینه شد و مستندات آن کجاست؟

آیا این درست است که کریم بهرامی رئدس هیئت فوتبال معزول به همراه احمدی دبیر هیات فوتبال شبانه به دفتر هیئت فوتبال رفتند؟

آیا از شما و حراست اداره کل ورزش و جوانان اجازه ورود گرفته بودند؟

مگر دکتر سلیمان پور معاونت سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه مورخ ۲۶ ۳ ۹۹ اعلام نکرد که کسی حق ورود به هیئت فوتبال را ندارد اینها به چه مجوزی وارد هیئت فوتبال شدند و برای چه منظوری به آنجا رفتند؟

آقای منعم در این شهر چخبر است…. مگر آقای بهرامی از سوی کمیته اخلاق ۲ سال محروم نشده است…. این بدین معناست که ایشان تا ۲ سال نمیتواند فعالیت ورزشی داشته باشد…. پس منتظر کدام معجزه نشستی…. چرا دفتر هیات را تحویل نمی دهی…. آقای علینژاد در مصاحبه ای اعلام کرده که ما در عزل و نصب ها دخالتی نداریم…. یا عینژاد دروغ می گوید و یا شمایی که منتظر مجوز از وزارت خانه نشستید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *