خانه / اخبار قم / احداث زمین مینی‌گلف در نیروگاه قم

احداث زمین مینی‌گلف در نیروگاه قم

رئیس هیأت گلف استان قم از احداث یک زمین جدید ویژه رشته مینی‌گلف با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی جوادالائمه (ع) خبر داد.

رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جامعه در قم ابتدا به جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی هیأت گلف در سال ۹۹ در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی و امور بانوان اشاره و اظهار کرد: این جلسه با حضور رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و روسای کمیته‌های مینی‌گلف و وودبال در جمع کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان در دفتر معاونت امور توسعه ورزش قهرمانی این اداره برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در مورد برنامه‌های پیشنهادی هیأت گلف استان قم در سال ۱۳۹۹ در حوزه ورزش گلف، مینی‌گلف، وودبال و همچنین در خصوص ورزش بانوان و مباحث مرتبط با همگانی کردن این رشته‌ها، بحث و تبادل نظر شد، ضمن اینکه برنامه عملیاتی سال جاری هیأت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیأت گلف استان قم در ادامه از احداث یک زمین جدید اختصاصی این هیأت خبر داد و افزود: این زمین ویژه رشته مینی‌گلف در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه در حال ساخت است و مقرر شد معاونت توسعه امور ورزش نیز در جهت تسریع در اجرایی شدن برنامه‌ها و طرح‌های در دست احداث از جمله زمین مینی‌گلف پیگیری لازم را از دفتر فنی این اداره انجام دهند.

وی سپس به دیگر برنامه‌های هیأت گلف اشاره و ابراز کرد: از تمامی اعضاء، بازیکنان، داوران و مربیان هیأت گلف خواسته‌ایم در اسرع وقت نسبت به ارسال اطلاعات کامل خود شامل کد ملی، تاریخ تولد، درجه مدرک مربیگری یا داوری، شماره تماس و سال اخذ مدرک برای ارائه به فدراسیون گلف اقدام کنند.

دلاوری در ادامه از انتخاب روابط عمومی این هیأت به عنوان یکی از روابط‌ عمومی‌های برتر هیات‌های ورزشی قم خبر داد و افزود: جلسه تقدیر از مسوولان روابط عمومی فعال هیات‌های ورزشی استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و از فرزاد امیدنیا روابط عمومی این هیأت قدردانی شد.

وی در پایان اظهار کرد: با نظافت و بهبود وضعیت دفتر هیأت و آماده‌سازی زمین های مینی‌گلف و آکادمی گلف استان قم آماده استارت مجدد برنامه‌های هیأت بعد از سه ماه تعطیلی آنها به دلیل شیوع کرونا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *