خانه / اخبار قم / رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف هیئت بسکتبال قم است

رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف هیئت بسکتبال قم است

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه مرتضی سخایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: راه پیشرفت بسکتبال در قم با حمایت از بخش خصوصی و ترغیب آن‌ها برای تیم‌داری و حضور در لیگ‌های داخلی می‌گذرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه بسکتبال در استان قم افزود: رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف‌گذاری اصلی هیات بسکتبال قم در ۴ سال آینده خواهد بود.

رییس هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های مهم این در استان قم در ۴ سال آینده تقویت بخش بانوان و تیم‌های پایه خواهد بود که برای تحقق این موضوع باید امکان حضور مستمر تیم‌های پایه و بانوان در رقابت‌های ملی و لیگ‌های منطقه‌ای فراهم شود.

سخایی گفت: با انتقال تیم لیگ برتری شیمیدر به قم فضای لازم برای تقویت تیم‌های پایه و تربیت بازیکنان و مربیان در تراز لیگ داخلی مهیا است.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این جلسه گفت: زیرساخت‌های بسکتبال در قم نسبت به سال‌های قبل با تحول مطلوبی همراه شده است.

وی افزود: بخشی از عملیات ساخت پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری امام رضا(ع) با برگزاری مناقصه توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل‌ شده‌ که برای بهره‌برداری کامل از این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است و ورود بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه استقبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود، همچنین تقویت تیم‌های پایه از هدف‌گذاری‌های مهم استان است.

منعم خاطرنشان کرد: انتقال تیم شیمیدر به قم تحول قابل‌توجهی در ورزش استان و علاقه‌مندان بسکتبال به وجود آورد و از فرصت حضور این تیم برای تقویت تیم‌های پایه استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *