خانه / دسته‌بندی نشده / طباطبایی:آماده از سرگیری فعالیت های کاراته هستیم

طباطبایی:آماده از سرگیری فعالیت های کاراته هستیم

رئیس فدراسیون کاراته می گوید ما آمادگی کامل داریم تا به محض اعلام ستاد مبارزه با کرونا کار خود را شروع کنیم و مسابقات ناتمام کاراته را تمام کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی در حاشیه آیین نخستین سالروز تاسیس موزه ملی در ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به اعتقاد من یکی از ماندگارترین و بهترین کارهایی که در این سال‌ها انجام شده است و می‌توان به آن اشاره کرد، افتتاح همین موزه توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوده است. اقدام بسیار ارزشمندی است. برای گردآوری افتخارات ورزشکاران بزرگ کشور ما که سال‌ها تلاش کرده بودن، محل مناسبی وجود نداشت ولی امروز شرایط بهتری به وجود آمده است. از همه کسانی که باعث و بانی تشکیل این موزه شدند، تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: کاراته هم سهم خیلی خوبی در این موزه دارد. امیدوارم مدال‌های بیشتری در این موزه به این ورزش اختصاص پیدا کند. از پیشکسوتان کاراته هم می‌خواهم تا همکاری بیشتری را در این امر با دست‌اندرکاران داشته باشند. امیدوارم روز به روز اقلامی که در این موزه استفاده می‌شود از لحاظ کیفی بهتر و مرغوب‌تر شود.

رییس فدراسیون کاراته درباره تاثیرات ویروس کرونا در رشته کاراته خاطرنشان کرد: با شیوع این بیماری در جامعه ما و همچنین جامعه جهانی خیلی از مسابقات ورزشی از جمله المپیک لغو شده است. چیزی که برای ما اهمیت داشته و مورد تایید کل جهان نیز است، سلامت ورزشکاران است. همچنین سلامت کسانی که مسابقات را تماشا می‌کنند و همچنین کسانی که ترتیب می‌دهند تا مسابقات برگزار شود نیز سلامتی‌شان بسیار اهمیت دارد. مادامی که مسوولان ستاد مبارزه با کرونا و متخصصین در امر اجازه ندهند و پروتکل‌ها مهیا نشود تابع هستیم و به همین منوال کار را پیش می‌بریم. امیدوارم که این پلکانی باز شدن اماکن ورزشی شرایط را بهتر کند. متاسفانه فعالیت بسیاری از رشته‌های ورزشی کاملا تعطیل شده است.

وی همچنین بیان داشت: ما آمادگی کامل داریم تا به محض اعلام ستاد مبارزه با کرونا کار خود را شروع کنیم. رقابت‌های سوپرلیگ کاراته نیمه‌تمام مانده است. همچنین چند رقابت بین‌المللی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال داریم. تیم ملی بزرگسالان ما باید در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کند که فعلا همگی تعلیق شده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر شرّ این ویروس منحوس از کل جهان کنده شود.

رییس فدراسیون کاراته درباره اوضاع مالی فدراسیون، تصریح کرد: وضعیت مالی هم به هر حال با توجه به شریط کرونا و تحریم‌های ظالمانه‌ای که استکبار جهانی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی اعمال کرده، با مشکل مواجه است و ما نیز چون بخشی از جامعه هستیم به مشکل خورده‌ایم. با این وجود تمام تلاش خود را می‌کنیم که این مشکلات را برطرف کنیم. تا الان هم مدیریت کردیم.

طباطبایی در پایان درباره اساسنامه فدراسیون کاراته گفت: در خصوص کل اساسنامه‌های فدراسیون‌های ورزشی مراحل در حال طی شدن است. موضوع مشخص این است که ما گوش به فرمان آن چیزی هستیم که در مجلس به تصویب برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *