خانه / اخبار ورزشی جهان / ٩ مدال رنگارنگ سهم کاراته قم از اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور

٩ مدال رنگارنگ سهم کاراته قم از اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور

مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته گفت: تیم کاراته استان قم با کسب ٩ مدال رنگارنگ در رتبه ششم اولین دوره مسابقات مجازی کاراته کشور ایستاد.

ابوالقاسم پایدار در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش و جامعه منطقه قم عنوان کرد: برابر اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور پس از پایان اولین دوره مسابقات کشوری مجازی کاتا که از یکم اردیبهشت ماه با ثبت نام ١٥٥٠ نفر در دو بخش اقایان و بانوان اغاز شد و طی پنج مرحله قهرمانان بخش های مختلف خود را شناخت،
وی افزود: استان فارس با کسب ٦ طلا، ٣ نقره و ٩ برنز در مجموع تمام رده ها قهرمان شد. استان تهران با کسب ٥ طلا، ٨ نقره و ١١ برنز مقام دوم و استان اذربایجان شرقی با ٣ طلا، ٦نقره و ٣ برنز مقام سوم را کسب کرد.

پایدار در ادامه با اشاره به عنوان ششمی استان قم اظهار کرد: تعداد ٢٢ استان کشور در جدول مجموع مدال های چهار بخش مسابقات صاحب مدال شدند که تیم کاتا استان قم با کسب ٣ طلا، ٢نقره و ٤ برنز در رده ششم این مسابقات ایستاد.

وی افزود: این مسابقات که با استقبال خوب ورزشکاران، مربیان و والدین ورزشکاران و صاحب نظران همراه بود که با قضاوت ٦٠ داور آسیایی و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان در پنج مرحله برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد.

مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون ادامه داد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه و داورانی که در اجرای این مسابقات دلسوزانه و با دقت اقدام به قضاوت پرداختند، اجرای این مسابقات برگ زرینی از تلاش ورزشکاران رشته کاراته در رعایت فاصله گزاری اجتماعی و ورزش در خانه بود و قطعا مخاطبین رشته ورزشی کاراته پس از شکست بیماری کرونا با همبستگی بیشتر اجرای مسابقات را دنبال خواهند کرد.
وی افزود: بدون شک سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته بر خود واجب می داند که با بهره گیری از نظر کارشناسان و اساتید کاراته نسبت به طراحی و برنامه ریزی منظم جهت اجرای مسابقات اثرگذار در ایجاد رقابت سالم و سازنده اقدام نماید.

پایدار در پایان گفت: قطعا با لطف پروردگار و رعایت موازین بهداشتی، همدلی و همراهی همیشگی کلیه ورزشکاران رشته کاراته و پشتوانه اساتید کاراته به زودی شاهد بازگشایی سالن های ورزشی و برگزاری مسابقات خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *