خانه / رشته های توپی / فوتبال / استراماچونی سرمربی فصل آینده استقلال است

استراماچونی سرمربی فصل آینده استقلال است

«اسماعیل خلیل‌زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اینکه حضور «آندره آ استراماچونی» در استقلال منتفی شده است، واقعیت ندارد.

وی افزود: من در باشگاه استقلال حضور داشتم و با امیر حسین فتحی گفت وگو کردم. او گفت «آندره آ استراماچونی» با استقلال به توافقات خوبی رسیده است و به طور حتم ظرف امروز یا فردا جواب نهایی اش را اعلام می‌کند.

نایب‌رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، «آندره آ استراماچونی» سرمربی استقلال در لیگ نوزدهم خواهد بود و به زودی برای عقد قرارداد رسمی به ایران سفر می کند.

خلیل زاده تاکید کرد: در صحبت‌هایی که با مسئولان استقلال داشتیم، قرار بر این شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و نهایتاً تا روز شنبه تکلیف نیمکت استقلال مشخص شود و همان طور که گفتم سرمربی بعدی ما «آندره آ استراماچونی» خواهد بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال انتطارات به حق و به جایی از این تیم دارند و تلاش تمام مجموعه باشگاه بر این است تا بتواند تیمی پر قدرت را ببندند که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مدعی قهرمانی باشد و به همه آنها قول خواهیم داد به زودی خبرهای خوشی از استقلال به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *