خانه / رشته های رزمی / اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان وشوو در قم آغاز شد

اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان وشوو در قم آغاز شد

جواد محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قم تا ۲ هفته میزبان تیم ملی وشوو در بخش سانداست ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۵ مرداد تا ۲ شهریور به میزبانی برونئی برگزار می‌شود و تیم ملی ووشوی ایران نیز در این اردو خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت ها آماده می کند.

وی با اشاره به حضور یکی از جوانان وشووکار قم در اردوی تیم ملی گفت: مهدی اکبری با طی کردن پروسه سخت و حضور در رقابت های مختلف انتخابی تیم ملی توانست در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم پیراهن تیم ملی را به تن کند.

رئیس هیات وشوو قم با بیان اینکه تا کنون به جز یک بار در سال ۱۳۹۱ وشوو قم در هیچ رده ای نماینده ای در اردوی تیم ملی نداشته است ادامه داد: اکبری ورزشکار شایسته قم با پشتکار و تلاش زیاد توانست دومین ورزشکار تاریخ وشوو قم باشد که موفق به عضویت در تیم ملی شده است.

محمدزاده، با اشاره به اهمیت میزبانی از اردوهای تیم ملی افزود: میزبانی از اردوهای تیم ملی که با حضور بهترین ورزشکاران و مربیان کشور برگزار می شود، به دلیل اینکه امکان حضور ورزشکاران منتخبان و مربیان استان در تمرین تیم ملی وجود دارد، در افزایش سطح کیفی وشوو استان بسیار اثرگذار است.

رئیس هیات وشوو قم ادامه داد: تلاش شده است تا با رفع نواقص خانه ووشو استان، بستر لازم برای میزبانی مناسب از اردوی تیم ملی در قم فراهم شود.

جایگاه ووشو استان در یکسال گذشته با ۱۰ پله صعود از رده ۲۶ به رده ۱۶ کشور ارتقا یافت. ۹۰۰ ورزشکار، بیش از ۴۰ مربی حرفه ای و بیش از ۲۰ باشگاه ووشو در قم فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *