خانه / رشته های رزمی / جودو / مربی تیم ملی جودو بانوان: در قهرمانی آسیا از دختران جودوکار انتظار مدال نداریم

مربی تیم ملی جودو بانوان: در قهرمانی آسیا از دختران جودوکار انتظار مدال نداریم

مربی تیم ملی جودو بانوان در گفت و گو با ایسنا مطرح کرد دختران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به زمان کم اردوهای آماده سازی‌شان و سطح بالای مسابقات شانس کسب مدال ندارند.
به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی آسیا جودو بانوان از اول تا سوم اردیبهشت ماه در امارات برگزار می‌شد و از ایران نرگس اسدزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم، مریم بربط در وزن ۷۰- کیلوگرم و فاطمه برمکی در وزن ۷۸ کیلوگرم به رقابت با حریفان خود می‌پردازند. فدراسیون جودو تاکنون دو مرحله اردو برای آماده سازی نفرات اعزامی برگزار کرده است و اردوی پایانی و متصل به اعزام این جودوکاران نیز در یزد در حال پیگیری است. مریم بهاروند، که هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارد در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: وضعیت آمادگی ورزشکاران خوب است. کسانی را انتخاب کردیم که خوب و جنگنده هستند. از آنها انتظار مدال نداریم اما امیدواریم خوب کار کنند.

او در این مورد افزود: سطح مسابقات بالا است و جودوکاران قوی و صاحب رنکینگ حضور دارند. به همین دلیل هدف‌مان این است که بازیکنان خوب کار کنند و بجنگند. هرچند زمان اردوهایمان کم بود اما از دختران می‌خواهم تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *