خانه / رشته های رزمی / کاراته / ۲۷ خرداد ماه انتخابي اوزان ۵۵- و۶۷- كيلوگرم بزرگسالان برگزار مي شود

۲۷ خرداد ماه انتخابي اوزان ۵۵- و۶۷- كيلوگرم بزرگسالان برگزار مي شود

سرمربي تيم ملي كاراته بزرگسالان از برگزاري رقابت انتخابي در اوزن ۵۵- و ۶۷- كيلوگرم بزرگسالان براي حضور در پيكارهاي آسيايي در روز ۲۷خرداد ماه در سالن شهيد كبگانيان تهران خبر داد.

سيدشهرام هروي سرمربي تيم ملي كاراته بزرگسالان در همين ارتباط به سايت فدراسيون كاراته گفت: همانطور كه از شروع اردوهاي سال گذشته اعلام كرده بوديم مهمترين معيار انتخاب بازيكنان براي رقابتهاي قهرماني آسيا، در ابتدا رنكينگ المپيكي و سپس شرايط اردويي و عملكرد بازيكنان در ۶ مرحله ليگ جهاني ۲۰۱۹ خواهد بود و در نهايت هم با نظر كادر فني نفرات اعزامي معرفي و انتخاب مي شوند.

وي افزود: در جمع بندي نهايي، كادر فني مجيد حسن نيا را در وزن ۶۰- كيلوگرم، بهمن عسگري را در وزن ۷۵- كيلوگرم و سجاد گنج زاده را در وزن ۸۴+ كيلوگرم براي رقابتهاي قهرماني آسيا انتخاب و فيكس كرد. اما نفرات اوزان ۵۵-، ۶۷- و ۸۴- كيلوگرم پس از برگزاري مبارزه انتخابي مشخص خواهد شد.

هروي با اشاره به برگزاري مسابقه انتخابي در روز ۲۷ خرداد ماه، گفت: با توجه به اينكه در وزن ۵۵- كيلوگرم بازيكني در اردو حضور نداشته، بنابراين در اين روز نفرات اول تا سوم قهرماني كشور(رضا روشن ، بهنام دهقان زاده، سینا جلیلیان و علی حسین ایوبی نژاد) با هم به رقابت مي پردازند تا در نهايت ۲ نفر اول و دوم وارد اردو شوند. در وزن ۶۷- كيلوگرم هم بعد از جمع بندي تصيم گرفته شد نفرات اول تا سوم كشوري(عبدالله ولدی، علیرضا شیرصفت، شاهین خزایی و رضا عنایتی) با هم رقابت كنند تا در نهايت يك نفر به اردو راه يابد.

سرمربي تيم ملي كاراته گفت: بعد از برگزاري انتخابي، اردوي تيم ملي از روز ۲۸ خرداد ماه با حضو نفرات راه يافته به اردو به اضافه اردونشنيان فعلي( مجيد حسن نيا در وزن ۶۰- كيلوگرم، امير مهدي زاده، هامون درفشي پور، امير رضا ميرزايي و سيدعلي كريمي در وزن ۶۷- كيلوگرم، بهمن عسگري و علي اصغر آسيابري در وزن ۷۵- كيلوگرم، ذبيح اله پورشييب، مهدي خدابخشي و مهدي قراري زاده در وزن ۸۴- كيلوگرم و سجاد گنج زاده و صالح اباذري در وزن ۸۴+ كيلوگرم) آغاز مي شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه نفرات نهايي ۳ وزن ديگر در چه تاريخي فيكس خواهند شد، گفت: مرحله دوم و نهايي انتخابي ۸ تيرماه برگزار خواهد شد. در اين مرحله در وزن ۵۵- بين دو نفر راه يافته به اردو(انتخابي ۲۷ خرداد ماه)، در وزن ۶۷- كيلوگرم انتخابي بين نفرمنتخب روز ۲۷ خرداد ماه با ۴ اردونشين تيم ملي(امير مهدي زاده، هامون درفشي پور، امير رضا ميرزايي و سيدعلي كريمي) و در وزن ۸۴- كيلوگرم رقابت انتخابي بين ۳ نفر حاضر در اردو(ذبيح اله پورشييب، مهدي خدابخشي و مهدي قراري زاده) برگزار خواهد شد تا در نهايت يك نفر در هر وزن گزينش شده و براي مسابقات قهرماني آسيا انتخاب شود.

هروي در پايان گفت: وزن كشي مسابقات در روز برگزاري رقابتها و بدون ارفاق وزني انجام مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *