خانه / اخبار ورزشی جهان / کتیرایی: المپیک برگزار نشود، نسلی از ورزشکاران خواهند سوخت / کاراته سالن نداشت و موفق بود

کتیرایی: المپیک برگزار نشود، نسلی از ورزشکاران خواهند سوخت / کاراته سالن نداشت و موفق بود

پیشکسوت کاراته گفت: ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک زحمات زیادی کشیدند و اگر بازی های المپیک برگزار نشود یک نسل از ورزشکاران کشورمان خواهند سوخت.

علیرضا کتیرایی در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جامعه در خصوص اینکه سالن شماره ۹ مجموعه ورزش انقلاب تهران را در اختیار فدراسیون کاراته قرار داده شد، اظهار داشت: کاراته سالها یک مجموعه اختصاصی را برای تمرین تیمهای ملی نداشت و اختصاص این سالن می‌تواند برای آینده خوب باشد اما کاراته کشورمان همیشه در میادین بین‌المللی عملکرد بسیار خوبی داشته و قهرمان جهان بود. هم اکنون نیز چند سهمیه را برای شرکت در بازی های المپیک توکیو گرفته است و نشان می‌دهد کاراته حتی بدون یک سالن اختصاصی نیز همیشه موفق عمل کرده است.

وی افزود: کاراته ایران از سالهای گذشته نیز پویا و عنوان دار بوده و اینگونه نیست که اختصاص یک جایگاه ثابت بتواند روی عملکرد این رشته ورزشی تاثیرگذار باشد.

پیشکسوت کاراته در مورد اینکه آیا المپیک توکیو برگزار خواهد شد عنوان کرد: امیدواریم و دعا می‌کنیم که بازی های المپیک توکیو برگزار شود چون خیلی از ورزشکاران برای کسب سهمیه زحمت کشیدند و برای شرکت در مهمترین رقابت های ورزشی دنیا متحمل سختی زیادی شدند و ان‌شالله مشکل بیماری کرونا به زودی برطرف شود. هم اکنون گفتند که المپیک ۲۰۲۲ جوانان در سنگال کنسل شد و به ۴ سال دیگر موکول شد، اگر بازی های المپیک برگزار نشود یک نسلی از ورزشکاران، جوانان و مستعدین ورزشی خواهند سوخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *