خانه / اجتماعی / کاراته قهرمانی آسیا| چهارمی ایران در رده سنی بزرگسالان/ تکرار دستاورد آلماتی در تاشکند

کاراته قهرمانی آسیا| چهارمی ایران در رده سنی بزرگسالان/ تکرار دستاورد آلماتی در تاشکند

تیم کاراته ایران در پایان هجدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ورزش و جامعه هجدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، امروز(سه‌شنبه – ۲۹ فروردین) با قهرمانی تیم ژاپن در “تاشکند” ازبکستان به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها، ژاپن با کسب ۸ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز به مقام قهرمانی دست یافت. اردن برای اولین بار با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و قزاقستان با ۲ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

کاراته ایران نیز با کسب یک طلا، یک نقره و ۹ برنز به مقامی بهتر از عنوان چهارم دست نیافت و مانند دوره گذشته این رقابت‌ها در “آلماتی” قزاقستان، این بار نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت. تیم‌های کویت، چین تایپه، ویتنام، عربستان سعودی، اندونزی و هنگ‌کنگ نیز به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم قرار گرفتند.

در این مسابقات، کومیته تیمی مردان به مدال طلا، کاتای تیمی بانوان به مدال نقره و علی زند در کاتای انفرادی، علی زند،میلاد فرازمهر و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی، علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، صالح اباذری در ۸۴+ کیلوگرم، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در ۵۵- کیلوگرم، مبینا حیدری در ۶۸- کیلوگرم، لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

 

امیرمحمد داودآبادی / ورزش و جامعه/ ۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *