خانه / تازه های ورزشی / چهار تیم از گیلان در لیگ برتر کاراته شرکت می کنند

چهار تیم از گیلان در لیگ برتر کاراته شرکت می کنند

چهار تیم از استان گیلان در رقابت های لیگ برتر کاراته آقایان و بانوان شرکت می کنند که دو تیم مربوط به بانوان و دو تیم هم مردان کاراته کای استان هستند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان روز چهارشنبه در  گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جامعه اظهار داشت: ۳۰ تیم برای حضور در رقابت های کاراته لیگ برتر در بخش آقایان مردان اعلام آمادگی کردند که از استان گیلان تیم های کاراته آکادمی مبارزان رشت و باشگاه قاسمی گیلان در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

مزدا صوفی افزود: همچنین ۱۹ تیم برای حضور در رقابت های کاراته لیگ برتر بانوان کشور اعلام آمادگی کرده اند که تیمهای کاراته قهرمانان گیلان و باشگاه قاسمی نمایندگان این استان در لیگ برتر بانوان می باشند.

وی ادامه داد: طبق اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، کلیه سرپرستان تیم ها برابر بخشنامه های اعلامی می بایست نسبت به جذب بازیکن برابر سقف اعلام شده و ثبت مشخصات بازیکنان خود در سامانه ملی کاراته از تاریخ بیستم آذرماه به مدت ۱۰ روز اقدام کنند.

وی بیان کرد: همچنین سازمان لیگ و مسابقات کاراته در نظر دارد با همکاری کمیته آموزش فدراسیون پیش از شروع لیگ، کارگاه آموزشی ویژه مربیان را برگزار کند و تنها مربیانی که در کارگاه آموزشی شرکت کنند، مجوز حضور در لیگ های سال ۹۹ را دریافت می کنند.

رئیس هیات کاراته گیلان خاطرنشان کرد: گیلان یکی از قطب های برتر کاراته در کشور بشمار می رود و دارای کاراته کاران، مربیان و داوران ارزنده ای در سطح کشور است که علاوه بر کسب عناوین قهرمانی در سطوح ملی و بین المللی در تیمهای ملی رده های سنی مختلف نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان حضور چشمگیری دارند.

صوفی تصریح کرد: امید است که هر چهار نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ برتر کاراته بانوان و آقایان با ارایه مبارزات زیبا و کسب نتایج مطلوب در نهایت جایگاه مناسبی نیز در جدول رده بندی کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *