خانه / رشته های رزمی / کاراته / نايب قهرماني تيم منتخب دانشگاه آزاد اسلامي در رقابتهاي قهرماني آسيا

نايب قهرماني تيم منتخب دانشگاه آزاد اسلامي در رقابتهاي قهرماني آسيا

تيم منتخب كاراته دانشگاه آزاد اسلامي در اولين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا با كسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و يك برنز به عنوان نايب قهرماني رسيد.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، تيم منتخب دانشگاه آزاد اسلامي در پايان اولين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا كه در ماكائو برگزار شد به ۴ مدال طلا ، ۲ نقره و يك برنز دست يافت و در مجموع نايب قهرمان شد.
براي تيم ايران در اين رقابتها بهنوش نجفي، محدثه آقايي، علي مسكيني و مهدي رحيمي نژاد مدال طلا گرفتند. آويشن باقري و علي اكبر دستجاني صاحب مدال نقره شدند و ميعاد ياري مدال برنز را از آن خود كرد.

نتايج كسب شده در اين رقابتها بدين شرح است:

بهنوش نجفی در وزن ۶۱- کیلوگرم، در مبارزه اول خود نماینده هنگ کنگ را با نتيجه ۸ بر صفر از پيش رو برداشت و در فينال يك بر صفر حريف ژاپني را شكست داد و مدال طلا را از آن خود كرد.

در وزن ۶۸+ كيلوگرم، محدثه آقايي با غلبه بر وهاجر موحد از مالزي با نتيجه ۴ بر صفر مدال طلاي اين وزن را كسب كرد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی ابتدا ۵ بر صفر از سد نماینده چین گذشت و در فینال ۳ بر يك موفق شد کاراته کایي از هنگ کنگ را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۵-كيلوگرم، مهدي رحيمي نژاد در اولين ديدار ۶ بر ۲ نماينده هنگ كنگ را از پيش رو برداشت. در ادامه موفق شد ۸ بر صفر كاراته كايي از فيليپين را شكست دهد. او در فينال به مصاف هيكارو هيروسه از ژاپن رفت و به برتري ۷ بر يك رسيد تا صاب مدال طلاي اين وزن شود.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، آویشن باقری در اولين مبارزه ۴ بر صفر مقابل نماینده سنگاپور به برتری دست یافت و در ديدار فينال ۲ بر صفر مقابل نماینده میزبان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسيد.

علي اكبر دستجاني در وزن ۸۴-كيلوگرم با برتري مقابل نماينده ماكائو، در دومين ديدار مقابل حريفي از ژاپ نتيجه را واگذار كرد و به مدال نقره اين وزن رسيد.

در وزن ۶۷-کیلوگرم، میعاد یاری ابتدا يك بر صفر نتیجه را به یوگو کوزاکی از ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۰- کیلوگرم فائزه چیذری، در بازی نخست ۴ بر ۳ نتیجه را به نائو کوباشی از ژاپن واگذار کرد و در رپه شارژ نیز مقابل فونگ من وای شكست خورد و از رسيدن به مدال بازماند.
چيذري در مكان پنجم ايستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *