خانه / رشته های رزمی / ملی پوش بوکس: انگیزه بالایی برای رسیدن به المپیک دارم

ملی پوش بوکس: انگیزه بالایی برای رسیدن به المپیک دارم

به گزارش ایرنا ملی پوش بوکس ایران با اشاره به اینکه برای رسیدن به المپیک انگیزه بالایی دارد، گفت: با این حال می دانم که این مهم، بسیار دشوار است.

«شاهین موسوی» که تنها مدال تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند را کسب کرد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: به دلیل آسیب دیدگی در اردوی نخست تیم ملی حاضر نشدم و با تلاش پزشکان اکنون شرایط بسیار بهتری دارم و در مرحله دوم تمرینات حضور یافتم.

وی شرایط اردوی تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تمرینات منظم و با برنامه‌ای را سپری می‌کنیم و همه چیز خوب است. بوکسورها، مراحل آماده سازی پرفشاری را پیگیری می‌کنند تا بتوانند برای حضور در رویدادهای مهم به بهترین شرایط برسند.

دارنده مدال برنز آسیا، تاکید کرد: مدال گرفتن در رشته بوکس سخت است و رسیدن به سهمیه المپیک، بسیار دشوارتر خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: از روحیه و انگیزه بالایی برای رسیدن به هدفم که موفقیت در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک است، برخوردارم.

بوکسور ملی پوش گفت: هدف اول کسب طلای قهرمانی آسیا بود و خوشحالم که حداقل به مدال برنز رسیدم و دست خالی نماندم. از حالا تنها به فکر سهمیه المپیک توکیو هستم.

وی گفت: بوکس رشته بسیار دشواری است که موفقیت در آن تلاش زیادی می‌طلبد. حریفان بسیار قدرتمندی در آسیا و جهان داریم، اما هیچگاه ناامید نمی‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *