خانه / تازه های ورزشی / مرکزی بر سکوی نخست رقابت های مجازی پرفکت کیوکوشین کاراته ایستاد

مرکزی بر سکوی نخست رقابت های مجازی پرفکت کیوکوشین کاراته ایستاد

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: مسابقات مجازی قهرمانی کشور سبک پرفکت کیوکوشین کاراته( جام فجر) با قهرمانی تیم کاراته استان مرکزی و شناخت نفرات برتر پایان یافت.

عابد حقدادی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور سبک پرفکت کیوکوشین کاراته «جام فجر»، به صورت مجازی و در سه مرحله در دو قست کاتا و هنرهای فردی در رده‌های سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال با حضور ۱۵۰ شرکت کننده از استان‌های مرکزی، تهران، کرج، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، کرمانشاه و قم به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات، زیر نظر رئیس کمیته داوران و رئیس کمیته فنی و کمیته برگزاری سبک، با قضاوت داوران رسمی فدراسیون کاراته و سبک پرفکت کیوکوشین در دو بخش آقایان و بانوان به صورت امتیازی به میزبانی استان مرکزی و همکاری هیأت کاراته این استان برگزار شد.

حقدادی بیان کرد: در پایان این مسابقات در بخش رده بندی تیمی آقایان، استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد، استان خراسان رضوی بر سکوی دوم تکیه زد و استان‌های قم و زنجان به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند. در بخش رده بندی تیمی بانوان، استان مرکزی عنوان قهرمانی را به دست آورد، شهرستان ازنا در جایگاه دوم ایستاد و استان خوزستان و استان خراسان رضوی به مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در پایان نتایج زیر حاصل شد.

رده سنی به اضافه ۱۵ سال آقایان (کمربند قهوه‌ای و مشکی)

رضا یاری با کسب ۲۷ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، یوسف صفرنژاد با کسب ۲۵ امتیاز نایب قهرمان شد و عیسی قاسمی با کسب ۲۴/۹ امتیاز و حمید معینی با کسب ۲۴/۱ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

رده سنی منهای ۱۵ سال آقایان (کمربند قهوه‌ای و مشکی)

مقام اول شایان جعفری با کسب ۲۷ امتیاز، مقام دوم امیرمحمد مولایی با کسب ۲۵ امتیاز و مقام سوم متین کورد نوغانی با کسب ۲۳/۸ امتیاز را به دست آوردند.

رده سنی به اضافه ۱۵ سال آقایان (کمربند رنگی)

محمد شجاعی با کسب ۲۴/۳ و حسن قرائی با کسب ۲۴ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند و محمدطاها رسولی با کسب ۲۳/۵ امتیاز و سعید مرادی مهرآبادی با کسب ۲۳ به طور مشترک سوم شدند.

رده سنی منهای ۱۵ سال آقایان (کمربند رنگی)

حسین نعمتی با کسب ۲۴/۵ امتیاز، محمدطاها رفیعی با کسب ۲/۲۴ امتیاز اول و دوم شدند، احمدرضا شفیعی با کسب ۲۴ امتیاز و میثم طاهری با کسب ۲۳/۴ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

رده سنی منهای ۱۵ سال آقایان (کمربند رنگی)

معین منصوری با کسب ۲۵/۹ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، سورنا منصوری با کسب ۲۵/۸ امتیاز مقام دوم را به خود اختصاص داد و ابوالفضل طاهری با کسب ۲۴/۴ امتیاز و علی اکبر شعبانی با کسب امتیاز ۲۳/۵ به طور مشترک سوم شدند.

رده سنی به اضافه ۱۵ سال کاتای بانوان (کمربند قهوه‌ای و مشکی)

مقام اول آیدا عبدی با کسب ۲۵/۸ امتیاز، مقام دوم فاطمه یارعلی با کسب ۲۴/۴ امتیاز را کسب کردند و محدثه موسوی با کسب ۲۴/۱ امتیاز و زهرا محمدی پور با کسب ۲۳/۷ امتیاز به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

رده سنی منهای ۱۵ سال کاتای بانوان (کمربند قهوه‌ای و مشکی)

سیده زهرا موسوی با کسب ۲۶ امتیاز و نازنین زهرا نپتون با کسب ۲۵/۸ امتیاز به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و ساغر رحیمی با کسب ۲۵/۲ امتیاز و نگین سبحانی با کسب ۲۵ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

رده سنی به اضافه ۱۵ سال کاتای بانوان (کمربند رنگی)

نساء ورمزیاری با کسب ۲۵/۶ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، مهدیه بوالحسنی با کسب ۲۴ امتیاز نایب قهرمان شد و فاطمه تیموری با کسب ۲۳/۴ امتیاز و سمانه احمدلو با کسب ۲۱/۸ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

رده سنی منهای ۱۵ سال کاتای بانوان (کمربند رنگی)

سالومه منصوری با کسب ۲۴/۸ امتیاز، روشنک رفیعی با کسب ۲۴ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و ستایش حیدری با کسب ۲۳/۷ امتیاز و زهرا رضا قلی با کسب ۲۳/۶ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

هنرهای فردی آقایان

مقام اول سید صادق حاتمی و حسن راوند (به طور مشترک)، مقام دوم علی فضلی به دست آوردند و مقام سوم را، سید عباس ثلاثه و عرفان ساجدی به طور مشترک کسب کردند.

هنرهای فردی بانوان

تیم ستارگان ۲ مقام نخست را کسب کرد، فاطمه یارعلی مقام دوم را به دست آورد و تیم ستارگان و زهره حسنوند، به طور مشترک سوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *