خانه / اخبار قم / محرومیت مجید عبدالحسینی ازفعالیت های ورزشی کاراته یا تصمیمی برای عدم حضور او در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته قم!

محرومیت مجید عبدالحسینی ازفعالیت های ورزشی کاراته یا تصمیمی برای عدم حضور او در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته قم!

روز پنج شنبه مجید عبدالحسینی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در یک پست اینستاگرامی در صفحه خود تصویری از یک نامه از دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش خطاب به اداره کل ورزش و جوانان استان قم منتشر نمود که در آن اشاره شده بود:
“آقای مجیدعبدالحسینی بر اساس رای کمیته انظباطی از فعالیت های ورزشی کاراته محروم گردیده و تا کنون هم کمیته تجدید نظر برگزار نشده است لذا ایشان نمی تواند به عنوان عضو مجمع هیات کاراته در لیست قرار بگیرد مقتضی است با هماهنگی فدراسیون نسبت به انتخاب یک مربی فعال جهت عضویت در مجمع اقدام و انتخابات هیات مذکور برگزار گردد.”

در صورت صحت نامه منتشر شده، ظاهرا تصمیمات تنش زا در خصوص مجمع هیئت کاراته قم از سوی وزارت ورزش پایان ندارد. اینکه چرا تصمیم تاثیرگذاری مثل حذف یک عضو مجمع در فاصله بسیار کوتاه تا زمان مقرر و دستور داده شده برای برگزاری که در همین نامه حداکثر بیستم اسفند ۱۳۹۹ اشاره شده است ابلاغ میشود نکته بسیار مهم و حاشیه سازی برای کاراته قم خواهد بود. اینگونه تصمیمات صرفا برای اداره ورزش قم کار را سخت تر خواهد کرد و در شرایطی که باید اداره کل به امور تمامی رشته های ورزشی استان بپردازد، بخش عمده ای از انرژی آنها مصروف حل اختلافات و حواشی این دستور قرار خواهد گرفت.
رسول منعم با این دستور، راه سختی در پیش رو خواهد داشت و باید صبر کرد و دید آیا راه حل منطقی برای آن خواهد یافت؟
ظاهرابا توجه به لحن دستوری نامه، بنظر میرسد که عبدالحسینی در مجمع کاراته قم حضور نخواهد داشت. شاید این تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون کاراته بی ربط به انتقادات صریح او از رئیس فدراسیون کاراته نباشد اما آنچه به ذهن مخاطب خطور میکند عدم مدیریت صحیح یک رویداد بسیار ساده مثل انتخاب رئیس هیئت ورزشی یک استان باشد.
باید دید اداره کل ورزش قم و فدراسیون کاراته چه کسی را جایگزین عبدالحسینی، مربی سابق تیم ملی ایران و تیم ملی کاراته چین خواهد کرد و آیا انتخاب نفر جایگزین، حاشیه جدیدی برای کاراته قم ایجاد خواهد نمود؟
هر چه باشد آئین نامه ی انتخاب اعضای مجمع علیرغم تمام ایرادات و نواقص آن، بهترین راه برای انتخاب کم حاشیه تر و مسئولانه تر اعضای مجمع خواهد بود.
در انتها این نکته نیز دارای اهمیت خواهد بود که آیا انتخابات ریاست هئیت کاراته سرانجام تا بیستم اسفند برگزار خواهد شد یا خیر؟ چرا که طبق آئین نامه باید حداقل ده روز قبل از برگزاری انتخابات، برگزاری انتخابات در روزنامه آگهی گردد و عملا زمانی برای انتشار آگهی باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *