خانه / اخبار قم / متولیان ورزش قم به نتیجه مجمع هیأت فوتبال تمکین کنند

متولیان ورزش قم به نتیجه مجمع هیأت فوتبال تمکین کنند

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه علی اصغری سه شنبه ۳۰ ام اردیبهشت با اشاره به برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم و برکناری رئیس این هیات ورزشی، اظهار کرد: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به درخواست اعضای مجمع هیأت فوتبال استان قم مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده برای بررسی مشکلات فوتبال قم توجه کرد و مجمع در زمان مقرر بدون توجه به فشارها مبنی بر لغو آن برگزار شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه نامه ارسالی از فدارسیون فوتبال که در روز چهاردهم اردیبهشت ماه مبنی بر دعوت از اعضای مجمع به هیأت فوتبال قم ارسال شده بود را این هیات برای اعضا ارسال نکرد و این امر گواهی بر عدم قانون‌مداری هیأت فوتبال قم است که نامه نهاد بالا دستی خود را کتمان کرد.

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان قم افزود: متاسفانه مدیر کل ورزش و جوانان قم اعلام کرده که دعوت‌نامه در زمان مقرر برای این اداره ارسال نشده که جای بسی سوال دارد که هیأت فوتبال چرا دعوت‌نامه را برای این اداره کل ارسال نکرده است؟ به نظر می‌رسد این عدم ارسال به موقع دعوت‌نامه را باید از هیأت فوتبال بپرسند نه اینکه ایشان با وجود اطلاع از زمان مجمع در آن شرکت نکند.

سوال و استیضاح حق قانونی مجمع است

وی عنوان کرد: حضور نیافتن مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال استان قم در مجمع بی‌احترامی به اعضای مجمع بود، آنان باید در این مجمع قانونی حضور یافته و نقطه نظرات خود را مطرح و از عملکرد خود دفاع می‌کردند، زیرا سوال و استیضاح حق قانونی مجمع است.

اصغری ادامه داد: چرا رسول منعم که در آغاز قبول مسوولیت خود در اداره کل ورزش و جوانان استان قم از منتقدان جدّی مدیریت فوتبال قم بود و در صدد تغییر و تحول در هیأت فوتبال بود، به یک باره حامی این مجموعه شده است؟

وی مباحث مطرح شده در خصوص غیر قانونی بودن حضور حمید آبکار و محمدعلی جان‌جان در مجمع هیات فوتبال قم را رد کرد و افزود: حمید آبکار نماینده تام‌الاختیار باشگاه سوهان محمد قم بوده و محمدعلی جان‌جان نیز انتخاب اول هیأت فوتبال به عنوان بهترین بازیکن قم است، ولی هیات فوتبال به دلایل نامعلومی ابلاغ وی را به عنوان بهترین بازیکن لغو و مسعود ابرقویی را که تنها سه هفته در فوتبال قم بازی کرد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد که این اقدام هیأت از سوی کارشناسان و مربیان فوتبال قم قابل قبول نبوده و نیست.

اهالی فوتبال قم در سال‌های اخیر دچار سرخوردگی شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان قم که تیمش آخرین عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های قم را در اختیار دارد درادامه با بیان اینکه اهالی فوتبال قم در سال‌های اخیر دچار سرخوردگی شده‌اند و فوتبال قم نیاز به هوای تازه دارد، تصریح کرد: متولیان ورزش قم باید زمینه را برای حضور افراد متخصص، کار بلد و با انگیزه در مدیریت فوتبال قم فراهم کنند تا آنان با استفاده از همه ظرفیت‌ها فوتبال قم را از این وضعیت نابسامان نجات داده و آینده بهتری برای فوتبال قم رقم بزنند.

وی با انتقاد از کسانی که بحث دو قطبی این طرف رودخانه و آن طرف رودخانه را در بحث فوتبال قم مطرح می‌کنند، تصریح کرد: دوران مطرح کردن این مباحث گذشته و همه باید فارغ از نگاه‌های قومی و قبیله‌ای، با استفاده از افراد مدیر، کار بلد و متخصص در امر فوتبال و همچنین استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان و کارشناسان خبره فوتبال قم، شرایط بهتری را برای آینده فوتبال قم ایجاد کنیم.

متولّی ورزش قم فرصت‌سوزی نکند

اصغری در ادامه با بیان اینکه مدیریت اجرایی در هیچ صنفی بدون اشکال نیست ولی نقاط تاریک در دو دوره اخیر مدیریت هیأت فوتبال قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم نهادهای بالا دستی و نظارتی با ورود به این موضوع در خصوص عملکردها شفاف‌سازی کنند.

نماینده مربیان در مجمع هیأت فوتبال استان قم تاکید کرد: با توجه به برکناری رئیس هیأت فوتبال قم با نظر مجمع، بهتر است متولّی ورزش قم فرصت‌سوزی نکند و با معرفی سرپرست، این ورزش پرطرفدار را بیش از پیش دچار حاشیه و بحران نکند تا مجمع در مدت مقرر نسبت به اداره مدیریت فوتبال قم اقدام کرده و زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کند.

اصغری که تیمش سال گذشته نماینده قم در لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان بود، در پایان تصریح کرد: برای موفقیت فوتبال قم راهی جز قانون‌مداری و توجه ویژه به نقطه نظرات پیشکسوتان و کارشناسان خبره این رشته وجود ندارد زیرا آنها بدون هیچ غرضی فقط به رشد و توسعه این ورزش در استان قم می‌اندیشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *