خانه / رشته های توپی / فوتسال / قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در رقابت های دانشجویان جهان

قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در رقابت های دانشجویان جهان

تیم فوتسال زنان ایران در فینال مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که در بلژیک برگزار شد توانست با شکست اسپانیا قهرمان شود. ایران در نیمه نهایی هم فرانسه پرقدرت را شکست داده بود.
به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، دختران ایرانی توانستند روز جمعه در دیدار نهایی ابتدا با نتیجه یک بر صفر از اسپانیا جلو بیفتند اما با دریافت گل مساوی این دیدار در پایان به ضربات پنالتی کشید که در نهایت تیم ایران توانست اسپانیا را مغلوب کند.
شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال زنان ایران در این مسابقات به ایرنا گفته: “بازی پرفشاری با فرانسه در نیمه نهایی داشتیم. فرانسه هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی واقعا قوی بود که با درخشش بازیکنان و سه گل شیربیگی آنها را شکست دادیم… فرصتی برای ریکاوری نداشتیم و خیلی سریع باید آماده دیدار نهایی می‌شدیم. زمان‌بندی مسابقات خوب نبود و بازیکنان ما واقعا خسته بودند. حتی وقت نداشتند ناهار بخورند، اما در طرف مقابل اسپانیا که در نیمه نهایی با اسکاتلند بازی کرده بود شرایط بهتری داشت.”
ایران در سایر دیدارهای خود هم اسکاتلند (۶-۰) و بلژیک (۱۷-۰) را با گل‌های فراوان شکست داده بود.
مسابقات دانشجویان جهان در روزهای پنجم تا نهم اردیبهشت جاری در بلژیک برگزار شد و ایران تنها در رشته فوتسال زنان در این مسابقات حاضر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *