خانه / اخبار ورزشی جهان / قدردانی رئیس فدراسیون جهانی کاراته از ایران

قدردانی رئیس فدراسیون جهانی کاراته از ایران

رئیس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی به فدراسیون کاراته ایران از برگزاری مسابقات ساحلی و نشست تصویری (وبینار) آموزشی در ایران تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه، انتونیواسپینوز در پیامی از برگزاری مسابقات ساحلی و نشست تصویری (وبینار) آموزشی در ایران قدردانی کرد.
در بخشی از پیام رئیس فدراسیون جهانی به آقای سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ایران آمده است: «از اطلاعاتی که با خرسندی و قدردانی دریافت شد بسیار سپاسگزارم، مایلم به شما به دلیل تلاشتان و موفقیتی که در برگزاری مسابقات ساحلی و نشست تصویری آموزشی کسب کردید تبریک بگویم و امیدوارم همچنان این تلاش سخت کوشانه را ادامه دهید.»
نخستین دوره مسابقات کاتای ساحلی به مدت ۴ روز در اصفهان برگزار شد. در این رقابت‌ها که نخستین مسابقات کاراته پس از شیوع ویروس کرونا بود ۴۶۲ رزمی کار کنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند که ۳۰۳ نفر در بخش بانوان و ۱۵۹ نفر در بخش آقایان به رقابت پرداختند.
همچنین نخستین نشست تصویری آموزشی کومیته با حضور و تدریس چهار تن از قهرمانان کاراته جهان آقایان ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و امیر مهدی زاده در چهار جلسه برگزار شد.
در این جلسات آموزشی نکاتی در خصوص انجام تکنیک در فاصله‌های مختلف نسبت به حریف و نقاط مختلف داخل تاتامی به همراه اجرای آن انجام شد و سپس به سؤالات و درخواست‌های شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *