خانه / تازه های ورزشی / طباطبایی: با رئیس فدراسیون بوکس تفاهم کردیم

طباطبایی: با رئیس فدراسیون بوکس تفاهم کردیم

رئیس فدراسیون کاراته، گفت: برای استفاده از سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب به صورت مساوی با «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس، تفاهم کردیم.

«سیدحسن طباطبایی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش و جامعه در خصوص اختصاص سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب به تیم‌های ملی بوکس و کاراته، اظهار داشت: با رئیس فدراسیون بوکس تفاهم کردیم. ۵۰ درصد سالن به صورت مفید در اختیار کاراته و ۵۰ درصد مفید دیگر در اختیار بوکس خواهد بود. این مهم با دستور رئیس کمیته ملی المپیک اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ۵۰ درصدی که به ما تعلق می‌گیرد را تاتامی پهن خواهیم کرد و امکانات را تهیه می کنیم تا ملی‌پوشان کاراته با آرامش کار خود را دنبال کنند. قرار است دیواری کشیده شود تا سالن به دو بخش مجزا تقسیم گردد.

طباطبایی در ادامه با قدردانی از تصمیم رئیس کمیته ملی المپیک، افزود: تصمیم صالحی‌امیری بسیار ارزشمند بود و این کار بزرگی برای رشته‌های المپیکی است.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص شرایط ملی‌پوشان این رشته در روزهایی کرونایی، توضیح داد: آغاز تمرینات ما مستلزم موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا است. در شرایطی که این ویروس ایجاد کرده، اولویت برای همه، سلامتی ورزشکاران است و تا زمانی‌که مجوز صادر نشود امکان برگزاری تمرین مشترک را نداریم.

وی توضیح داد: اکنون کاراته‌کاها به صورت شخصی تمرینات را با نظر مربیان برگزار می‌کنند تا از آمادگی دور نشوند. امیدوارم این ویروس هرچه سریعتر ریشه‌کن شده تا مردم جهان به زندگی عادی بازگردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه، تقسیم سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب بین کاراته و بوکس از تصمیمات مناسب کمیته ملی المپیک است که موجب شد تا کاراته ایران به عنوان یکی از قدرت‌های دنیا، پس از سال‌ها دارای محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *