خانه / اخبار ورزشی جهان / صافی: هفتمین قهرمانی را هم می‌خواهیم / با شش قهرمانی، از بقیه تیم‌ها متمایزتر هستیم

صافی: هفتمین قهرمانی را هم می‌خواهیم / با شش قهرمانی، از بقیه تیم‌ها متمایزتر هستیم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر چند رشته کاراته، ورزش لحظه‌هاست و ایران عزیز پر از استعداد، اما تیم ما مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خواهد بود.

احمد صافی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش و جامعه در خصوص برگزاری مسابقات امسال لیگ کاراته، اظهار داشت: ما موافق اصول و قوانین کشور هستیم و اگر مجوزهای لازم جهت برگزاری سوپر لیگ کاراته صادر شود، آماده شرکت در این رقابتها خواهیم بود. ولی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی هستند که باید مسیر بدون خطر این رقابتها را مهیا و عملی کنند. با اینکه در برخی از رشته‌ها، مسابقات لیگ‌شان برگزار می‌شود، فرصت داریم در سه ماه پایانی سال و با کنترل بهتر بیماری کرونا لیگ کاراته را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی لازم را برای شرکت در رقابتهای لیگ را دارد، عنوان کرد: با تدابیر مسئولان باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی تمامی اعضای تیم‌مان به صورت کامل مشخص شدند و قراردادها منعقد شده است. ذبیح‌الله پورشیب، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده سه ورزشکار شاخص که شانس حضور در بازی‌های المپیک توکیو را دارند، همچون سالهای گذشته در تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهند داشت. تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی قدیمی‌ترین، با ثبات‌ترین و موفق‌ترین تیم سوپر لیگ کاراته کشور بوده که توانسته با شش عنوان قهرمانی، از بقیه تیم‌ها متمایز باشد.

وی افزود: البته حضور مهدی سلطانی کاپیتان با سابقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مهدی خدابخشی ملی‌پوش سرشناس کاراته، جوانان جویای نامی مثل سامان حیدری، علی کریمی، علی مسکینی، علی رحیمی، علی اکبر دستجانی، مهدی رحیمی‌نژاد؛ مهرداد پورشیب و طاها عبدالهی در بخش کومیته و حضور پر قدرت کاتا در بخش انفرادی و تیمی متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند، فرازمهر تیم ما را مطمئن‌تر از قبل آماده شرکت در مسابقات این فصل کرده است. هر چند رشته کاراته، ورزش لحظه‌هاست و ایران عزیز پر از استعداد، اما تیم ما مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خواهد بود.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تمام اعضای کادر فنی تیم‌مان همبستگی و تلاش خود را دارد تا مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد. قاسم شهرجردی در بخش کاتا، حیدری، سلطانی و گل‌محمدی در بخش کومیته با سرپرستی بهمن حسن زاده و سرمربی‌گری بنده در کنار هم خواهیم بود تا به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *