خانه / تازه های ورزشی / حریرچی: برای تیم های فوتبال پروتکل های بین المللی ارائه کردیم/ اعلام نتایج تست های بازیکنان دستاورد محسوب می شود

حریرچی: برای تیم های فوتبال پروتکل های بین المللی ارائه کردیم/ اعلام نتایج تست های بازیکنان دستاورد محسوب می شود

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد که به تیم های فوتبال پروتکل هایی مطابق پروتکل های کشورهای آلمان، ایتالیا و اسپانیا ارائه کرده اند.

– اخبار ورزشی –
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه دکتر ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت در خصوص اینکه بازیکنان برخی تیم های فوتبال به کرونا مبتلا شده اند و به آغاز مسابقات لیگ برتر معترض هستند، گفت: قبلاً در گفت وگویی اعلام کرده بودم که این آخرین مصاحبه من در مورد فوتبال است و دیگر نمی خواهم در مورد این رشته صحبت کنم.
وی در واکنش به اینکه مسئله به وجود آمده موضوع جدیدی است، اظهار داشت: تست هایی که کشف شده، دستاورد محسوب می شود یعنی اینکه این بازیکنان در جامعه یا در تمرینات انفرادی خود مبتلا شده اند.
معاون وزیر بهداشت عنوان کرد: روز گذشته با مسئولان فوتبالی صحبت و پروتکل هایی به آنها ارائه کردیم که مطابق پروتکل های بین المللی است؛ مانند کشورهایی چون آلمان، ایتالیا و اسپانیا که در سطح ما ابتلا به کرونا داشتند. آنها نیز تمرینات خود را انجام دادند و حتی آلمان هفته دوم خود را هم برگزار کرده است.
باشگاه فولاد اعلام کرد: تست کرونای ۳ کادر و ۲ بازیکن مثبت بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *