خانه / اخبار ورزشی جهان / بانوان کاتاکار آذربایجان‌غربی به رتبه سوم لیگ مجازی کشور صعود کردند

بانوان کاتاکار آذربایجان‌غربی به رتبه سوم لیگ مجازی کشور صعود کردند

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: بانوان کاتاکار استان در پایان هفته نخست دور برگشت لیگ مجازی در رده سنی نوجوانان و جوانان به رده سوم صعود کردند.

اسفندیار محمودی روز دوشنبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش و جامعه افزود: در نخستین هفته دور برگشت اولین دوره لیگ مجازی کاتای کشور، ۲ تیم از میاندوآب به‌عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حضور داشتند که در پایان رقابت‌های انفرادی رده سنی نوجوانان، اسرا رحمانی با امتیاز ۲۳.۲ رتبه نخست بخش انفرادی اول، زهرا ملک‌زاده با امتیاز ۲۲.۷۴ رتبه چهارم بخش انفرادی دوم و آیلین بهاری با امتیاز ۲۲.۸۶ رتبه اول چهارم انفرادی سوم را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در این رده سنی و در کمربندهای سبز، آبی و بنفش، تیم حق نظری میاندوآب با هفت امتیاز تیمی و یک صدرنشینی، ۶۸.۸ امتیاز انفرادی کسب و رتبه سوم هفته پایانی را از آن خود کرد و با این نتیجه در مجموع ۲۶ امتیاز تیمی، ۳ صدرنشینی و ۲۷۴.۳۲ بعد از تیم‌های “افسانه ۲” و “ارباب”  در رده سوم قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم باشگاه حق نظری همچنین در رده سنی جوانان کمربندهای قهوه ای و مشکی با کسب ۶ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و ۶۸.۰۲ امتیاز انفرادی رتبه سوم هفته پایانی را کسب و در مجموع امتیازات در پایان این هفته با ۲۰ امتیاز تیمی و یک صدرنشینی و ۲۶۶.۸۶ امتیاز انفرادی در رده پنجم قرار گرفت.

محمودی اظهار کرد: در رقابت‌های انفرادی این رده سنی نیز آرینا معروفی با ۲۱.۸۸ امتیاز رتبه هشتم انفرادی اول، طلا معروفی با ۲۳.۰۲ امتیاز در رده سوم انفرادی دوم و عذرا علیزاده در انفرادی سوم با امتیاز ۲۳.۱۲ رتبه نخست را کسب کردند.

مسابقات لیگ مجازی بانوان با رقابت ۱۲۰ تیم شامل ۴۴۴ ورزشکار به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *