خانه / اخبار قم / اعزام ۶ تیم دختران و پسران قم به والیبال قهرمانی کشور

اعزام ۶ تیم دختران و پسران قم به والیبال قهرمانی کشور

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جامعه محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: با توجه به به دستورالعمل شماره ۱۶ ستاد مقابله با کرونا در ورزش، خوشبختانه رشته والیبال هم جزو رشته‌هایی شد که امکان فعالیت مجدد و آغاز برنامه‌های تمرینی و مسابقات خود را گرفت و به همین منظور برای ادامه سال ۹۸ برنامه‌های هیأت را اعلام کردیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید، عنوان کرد: مسابقات دختران رده سنی نوجوانان در دسته‌های اول تا سوم ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۴ به بعد از ۲۲ تا ۲۸ تیر ماه برگزار می‌شود و دختران متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۲ به بعد در مسابقات رده سنی جوانان از پنجم تا یازدهم مرداد رقابت می‌کنند.

حلوایی ابراز کرد: مسابقات دختران رده سنی امید نیز در دسته‌های اول تا سوم ویژه والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۷۷ به بعد از ۲۰ تا ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، در حالی که هنوز از سوی فدراسیون والیبال میزبان این مسابقات مشخص و به هیات‌ها اعلام نشده است.

وی به زمان برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی مختلف بخش پسران نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات پسران رده سنی نوجوانان در دسته‌های اول تا سوم با حضور والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۱ به بعد از ۲۲ تا ۲۸ تیر به انجام می‌رسد و متولدین یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۷۹ به بعد نیز در ترکیب تیم‌های رده جوانان از پنجم تا یازدهم مرداد رقابت می‌کنند.

رئیس هیأت والیبال استان قم عنوان کرد: پیکارهای رده سنی امید دسته‌های اول تا سوم والیبال قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۸ با عضویت والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۷۷ به بعد در ترکیب تیم‌های استان‌های مختلف از ۲۰ تا ۲۶ مرداد ماه برگازر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *